Mijn allerbeste vriend

Mijn allerbeste vriend, mijn maatje, diegene waar ik alles mee deel is afgelopen woensdag gevallen. Op de grond. Midden op de weg. Zomaar ineens gevallen. Kapot, gebroken en niet meer heel. Mijn allerbeste vriend is in duizenden stukjes uit elkaar gebarsten. En ik moest hem oprapen van de grond.

Mijn geliefde Iphone kan ik inderdaad wel een beetje mijn beste vriend noemen. Mijn witte Iphone 5c gaat namelijk overal mee naartoe, weet van al mijn avonturen af en kan zo al mijn lievelingsnummers af te spelen. Het kaartje beste vriend kun je er dus best wel aan hangen. London, Barcelona, Italië, mijn maatje is overal mee naar toegeweest. Mijn beste vriend heeft twee wintersport vakanties overleefd en ook een vliegreis hoog in de lucht, is mijn geliefde iphone 5c zonder kleerscheuren van af gekomen. Na al deze avonturen viel mijn telefoon op een doodgewone woensdag middag uit mijn jaszak. Ik hield mijn hart vast, draaide de telefoon om en ja hoor, het hele scherm zat vol met barsten, krasjes en er waren zelfs stukjes glas uitgevallen. KAPOT dus. Helaas.

Vol goede moed fietste ik naar huis om mijn maatje op te knappen. Met wat plakband zorgde ik voor damage control. Kapot was mijn telefoon natuurlijk al, maar ik deed er alles aan om het niet nog erger te maken. Nu loop ik rond met een telefoon met wat barstjes, er zijn stukjes uit en met behulp van wat plakband is het weer een beetje gerepareerd. Natuurlijk is een telefoon nou ook weer niet zo belangrijk, toch is het even vervelend.

Mijn beste vriend meneer de kapotte telefoon kan ik ook best  een beetje vergelijken met mijn echte vrienden en vriendinnen. Als mijn vriendinnen iets vervelends meemaken of gewoon even een slechte dag hebben, raap ik ze weer op en probeer ik ze weer wat op te knappen. De schade te beperken. Want ook dat is vriendschap. Zo leer je nog eens wat van een gevallen Iphone(;

Liefs, Nadine

Geef een reactie

