Slingers ophangen en kaarsjes uitblazen

Vandaag mag ik weer de kaarsjes uitblazen en een wens doen! Want ik ben jarig! Woehoee 19! Ik vind mijn verjaardag vieren altijd heel erg speciaal. De dag zit altijd vol met lieve mensen, gezelligheid en natuurlijk onmogelijk om te vergeten: taart! Dit jaar geef ik niet echt een feestje maar heb ik gewoon wat vrienden en familie op de dag zelf uitgenodigd om even langs te komen. Alleen dat is geen reden om het huis niet te versieren. Want dat hoort er nou eenmaal bij toch!  Afgelopen zaterdag liep ik in de Xenos met een vriendin en ik zag daar een vrolijke slinger met kwastjes hangen. Die nam ik dus mee! Deze slinger kun je heel erg makkelijk zelf in elkaar zetten. Nog leuker is om deze slinger tegen een muur aan te hangen. Geeft nog een iets mooier effect.

Processed with VSCOcam with a6 preset

On to the next one! Want ik zag niet alleen de slinger hierboven hangen bij de Xenos maar ook vrolijk gekleurde waaiers. Ik heb alleen geen idee wat de echte naam is van deze waaiers, dus zo zal ik ze dan ook maar noemen. Net als een echte waaier klap je ze uit. De uiteinden kun je aan elkaar vastzetten door middel van een paperclip en op die manier vormen ze een rondje. Het patroontje op de waaier vind ik zelf ontzettend schattig. Je kunt deze waaiers overal ophangen door middel van een klein stukje tape of plakband.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Als laatste heb ik een letter banner in elkaar gezet. Een tijd geleden kocht ik een pakketje van A little lovely company. In dit pakketje zitten leuk vormgegeven letters en figuurtjes. Je kunt zelf woorden vormen en een leuke boodschap met deze letters maken. Dit gaat heel makkelijk door splitters en touw te gebruiken die ook in het pakketje zitten. Deze letters kun je natuurlijk ook weer heel makkelijk met tape of plakband aan de muur vast maken.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Alles is dus versierd en ik kan echt niet wachten om vanavond mijn verjaardag te vieren. De middag en ochtend moet ik nog even doorwerken, want er moet een opdracht worden ingeleverd voor een project. Maar met een heel gezellig projectgroepje wordt dat vast ook een feestje. Wat ik wel echt ontzettend jammer vind is dat mijn vriend er niet is. Hij heeft tentamen week en hij studeert in Groningen. En net de donderdagochtend heeft hij een tentamen. Niks aan te doen(: Wat betreft mijn birthdaywishes hoop ik dat dit jaar weer net z’on feest wordt als vorig jaar.

Liefs, Nadine

Geef een reactie

