Opgeruimd staat netjes!

Herken je het? Zoveel kleren die op de grond liggen, dat zelfs de vloer niet meer is te zien. Een overdosis aan make-up is te vinden op de tafel en losse blaadjes en boeken zijn overal en nergens naar toe geslingerd. Vandaag was het weer zo ver. Na een drukke week en een ochtendje werken kwam ik thuis en zag ik hoe mijn kamer in een mini vuilnisbult was veranderd. Een waar slagveld.

Het liefst stel ik opruimen zo lang mogelijk uit. Totdat de bergen met kleren zo hoog zijn, dat ik zelfs ’s avonds mijn bed niet meer in kan kruipen. Ik moet toegeven dat ik een echte rommelkont ben. Ik raak altijd altijd alles kwijt, spullen leg ik niet op dezelfde plek terug en ook laat ik de kleren van de vorige dag lekker rond slingeren op mijn kamer. Mijn lieve mams heeft misschien toch wel gelijk als ze aan de hele familie verteld dat ik zo ontzettend slordig ben. Dus mam, als je dit leest, ik geef het toe, je hebt gelijk, ik heb gewoon totaal geen talent voor het opruim-vak. Het ergste is nog als ik weet dat vriendinnen langs komen ik snel alles opruim, zodat ik over kom als een nette dame die haar hele leven compleet op orde heeft. Totaal niet waar bij deze, haha! Sorry meiden;)

En wat gaan we hier nu aan doen Nadine? Nou! Opruimen. Iets wat ik ontzettend haat. Toch geeft opruimen mij op een of andere manier ook weer een beetje rust. Mijn kamer en spulletjes zien er weer een stuk leuker en gezelliger uit en nog een plus punt, alles is weer fris en schoon. Op mijn to-do lijstje van vandaag staat dan ook ‘OPRUIMEN’.

Liefs, Nadine

Geef een reactie

