So Much Fun!

Afgelopen maandag startte ik met mijn studie aan de universiteit Twente. Hiervoor heb ik een introductie gehad waar ik al ontzettend veel van mijn studiegenoten heb mogen ontmoeten. Die 9 dagen introductie waren echt ontzettend leuk. Veel feestjes, gezelligheid en het leren kennen van elkaar. Alleen aan al het plezier die dagen moest natuurlijk een keer een einde komen en maandag begon dan ook het serieuze gedeelte van student zijn. Namelijk de opleiding zelf. Ik heb gekozen voor de studie Communicatie Wetenschap en dat ga ik lekker doen in Enschede. Ik woon nog bij mijn ouders en dat gaat prima tot nu toe vind ik.

Maandag gingen mijn eerste colleges dus van start. En jaaaa! Ik vond het echt interessant en leuk. Alles waar ik bang voor was viel mee en ik heb zelfs al mijn eerste opdracht ingeleverd. Ik ben nu momenteel bezig met een opdracht die morgen voor vijf uur moeten worden ingeleverd en iets doen voor mijn studie vind ik nu nog geen straf. Komt dat even goed uit! Waarschijnlijk zullen er nog veel saaie vakken en opdrachten komen. Maar de eerste indruk van mijn opleiding is al ontzettend positief. Een goed begin is het halve werk zeggen ze toch? Ik ben enthousiast en heb heel erg veel zin in komend jaar. Dat ik mijn studie zo leuk vind komt misschien ook door alle gezellige mensen waarmee ik mijn colleges volg en projectgroepjes vorm. Ik ga weer snel verder met mijn opdracht maar wilde gewoon even een kleine update geven

Liefs, Nadine

Geef een reactie

