Kleine ontdekkinkjes

Ik vind het altijd ontzettend leuk als je per toeval iets ontdekt. Een leuk plekje, een speciale quote of je komt erachter dat je iemand eigenlijk al heel lang kent. Spontane momenten zijn dat. Vandaag had ik er z’on een. Misschien wel meerdere. Samen met een paar vriendinnen ging ik dauwtrappen. Want dat doe je nou eenmaal met Hemelvaart toch?:p Even stoom afblazen en niet aan de examens denken. Al vroeg klommen we op de fietsen om een stuk te fietsen en zo op het Ruthbeek uit te komen. Het Ruthbeek is een recreatiepark in de buurt van Enschede.

Processed with VSCOcam with b5 preset

Iris belandt in de berm. :p

Processed with VSCOcam with c1 preset

Onderweg tijdens het fietsen kwamen we eigenlijk langs best mooie plekken. We waren best verbaasd dat ons eigen boeren kikkerlandje zo mooi kan zijn. Maar toch is het echt waar haha! Ik en mijn vriendinnen hebben het altijd over reizen en ver weg gaan. Naar andere landen, met geweldige uitzichten, mooi weer en een andere culturen. En dat die landen of plekken dan zo prachtig zijn. Vooral als je op Pinterest de zoekterm ‘summer’ in voert krijg je geweldige foto’s te zien. Nederland is daarbij eigenlijk maar een saai land waar het altijd regent. Toch vonden wij vanochtend de plekken waar wij langs fietsten eigenlijk ook wel heel erg mooi.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with b5 preset

Uiteindelijk zijn we heel aangekomen op het Ruthbeek. Alleen moesten we natuurlijk best wel nodig naar de wc. Dus ik ging samen met Iris op zoek naar een geschikte wc. Na een stuk lopen kwamen we uit bij een boerderij, waar we het bordje ‘Tijd voor Thee’ zagen staan. En daar stond het woord TOILET op. Daar gingen we natuurlijk voor. Terwijl we op zoeken waren naar ons toilet, kwamen we dus uit bij ‘Tijd voor Thee’. Een ontzettend leuk plekje in een boeren schuur waar je even kunt zitten om lekker een kop thee te drinken. Het zag er echt super gezellig uit. Pallets stonden tegen de wand aan en buiten stonden witte bankjes met schattige kussentjes. Ook zag ik heerlijke appeltaart en andere lekkere dingen. Een klein ontdekkinkje dus. Ik kende het plekje niet, maar ik ga er zeker nog een keertje langs. 

Processed with VSCOcam with t1 preset

Helaas moest ik ’s middags weer leren en ik ging dus eerder weg. Dat was wel jammer. Maar het was ontzettend gezellig met mijn lieve vriendinnen. Deze dag bestond uit allerlei kleine ontdekkinkjes.

Liefs, Nadine 

Geef een reactie

