Blond Amsterdam

Processed with VSCOcam with c1 preset


Zaterdag liep ik met mijn moeder in het centrum van Enschede rond. Mijn moeder moest een aantal kleine dingetjes hebben en ik vond in het wel gezellig om even mee te gaan. Uiteindelijk zijn we beland in een winkel, waar eerst de Douwe Egberts zat. Helaas is de Douwe Egberts vertrokken uit Enschede, maar het goede nieuws: een outlet store met allemaal leuke dingen! Vooral servies, maar ook portemonnees, armbanden en spulletjes voor in huis. Super leuk! Natuurlijk moesten mams en ik even naar binnen.

We waren in de stad bekenden tegen gekomen, die ons hadden getipt dat er ook Blond Amsterdam servies werd verkocht met 50% korting! Waaaa! Ik ben gek op het servies van Blond Amsterdam. Dus vandaar, dat we echt even moesten gaan kijken.

Ik heb een paar hele leuke mokken gekocht en 4 borden die bij elkaar in een set zaten. De vier mokken heb ik gekocht in de vier schattige pastelkleuren blauw, geel, roze & groen en de borden heb ik gekocht in de kleur pastelroze. Naast dat deze mokken en borden een leuke pastelkleurige binnenkant en rand hebben, staan er ook bijpassende korte zinnetjes en plaatjes op de mokken en borden.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Ik ben er ontzettend blij mee! Ook al ga ik de borden niet meteen gebruiken, deze lijn van Blond vind ik echt al een hele tijd ontzettend leuk. Alleen ik vond ik het toen gewoon te duur. Dit was een kansje en ook al ga ik dit jaar nog niet uit huis, wie weet volgend jaar!  En dan heb ik al ontzettend gezellige borden om mijn boterham met kaas vanaf te eten.

Liefs, Nadine

Geef een reactie

