DIY: Nail Polish Mug

Heeeeehoi! Vandaag heb ik weer een makkelijke DIY voor jullie. Dit keer kreeg ik een whatsappje van mijn lieve tante met daarin een leuke tip : ‘The Nail Polish Mug’. Al vaak zag ik deze DIY voorbij komen maar ik wou het toch echt een keer zelf proberen. Benieuwd of het mij is gelukt? Lees dan verder! 


Om deze mok te maken heb je niet heel veel spulletjes nodig:

– een mok zonder printje of bedrukking

– een bak met warm water

– je favo kleur nagellak

-nagellak remover

– een satéprikker

       Processed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with c1 preset

We gaan aan de slag. Vul de bak met warm water. Let op, vul de bak niet helemaal tot de rand. Anders ligt er straks een plas water met nagellak op je tafel en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je de bak met water hebt gevuld, kun je er een paar druppels van je favoriete kleur nagellak in laten vallen. Ik  heb er voor gekozen om een lieve zacht roze kleur te combineren met een roze glitter topcoat.

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

De satéprikker kun je gebruiken om een mooie vorm met de nagellak in het water maken. Daarna duw je de mok voorzichtig tegen het water aan. Op die manier komt de nagellak op de mok terecht. Ennnn tadaaaaa! Je mok is  zo goed als klaar. Nu de nagellak op de mok zit, is het de bedoeling dat je de nagellak goed laat drogen. Natuurlijk kun je dit alles nog een keer herhalen voor een leuk effect. Misschien met een andere kleur?

Hieronder kun je het resultaat zien van mijn ‘nail polish mug’. Ik geef deze unieke mok weg aan een vriendin, die helemaal gekvscocam-photo-5-1 is op nagellak en even een klein cadeautje verdiend!

Succes en veel plezier met het maken van deze DIY. Voor meer inspiratie kun je natuurlijk even een kijkje nemen op Pinterest of Google. 

Liefs, Nadine

Ojaaaa! Je kunt de mok helaas niet met warm water afwassen of in de vaatwasser stoppen!

Geef een reactie

