I am so blogging about this?!

Jaaaajaaa! Ik heb besloten om ‘I am so blogging about this?!’ als vaste post te houden. Om mijn favorieten van de afgelopen tijd te delen. Dit doe ik dus vandaag ook weer. Ik ben vorige week dinsdag 18 jaar geworden en veel van mijn favorieten die ik vandaag deel heb ik voor mijn verjaardag gekregen, al een tijdje geleden, op de dag zelf of van mijn lieve vriendinnen en vrienden op mijn  feest. 


Watch – Daniel Wellington 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Van mijn ouders heb ik twee weken terug dit horloge gekregen voor mijn verjaardag. Al een tijdje zat ik na te denken om dit horloge te kopen. Ik was namelijk op zoek naar een mooie klassieke klok met een leren band die het iets stoerder maakt. Ook vind ik het belangrijk dat ik een horloge met alles kan combineren. En ja hoor, Daniel Wellington was precies wat ik zocht. Het merk is vooral bekend in landen als Zweden en Noorwegen maar Daniel Wellington is ook steeds meer verkrijgbaar in Nederland.

 Make-up – EOS Lip Balm 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Een tijdje terug is mijn tante in de Verenigde Staten geweest en van haar kreeg ik deze EOS Lip Balm. Ik ben er echt gek op!  Het smeert heel lekker omdat de lipbalsem de vorm van een rondje heeft. Ook blijven je lippen blijven lang zacht en verzorgd.  De lipbalsem laat niet een heel dikke laag achter maar persoonlijk vind ik dat niet heel erg want daar hou ik zelf niet zo van. Bedankt Auntieee!

Scarf – Sissy Boy

Processed with VSCOcam with a4 preset

Al weer drie weken geleden ben ik een weekend weg geweest met vriendinnen naar Noord-Holland. In het gezellige plaatsje Bergen kocht ik bij de Sissy Boy deze ontzettend lekkere warme sjaal van het merk Bickley + Mitchel. Ik was meteen verliefd toen ik deze in de winkel zag liggen. De kleur oud roze past bijna overal bij. Ook is de sjaal vanbinnen heel lekker zacht.

Belt – Sendra 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Ook deze favoriet is weer een cadeautje. Van mijn lieve vriend en zijn ouders. Wat ben ik verwend haha! Sinds ik deze riem heb gekregen, heb ik ‘m bijna elke dag wel gedragen.

Home Inspo – Hanger

Processed with VSCOcam with c1 preset

Deze leuke hanger komt ook uit Bergen. Gekocht in een winkeltje met allerlei prulletjes en eigen gemaakte dingen van drijfhout en schelpen. Ook verkochten ze hele leuke houten borden met verschillende quotes erop. Als je ooit nog eens in Bergen bent, is het leuk om daar even naar binnen te gaan. Het zit in het oude postkantoor naast de winkel La Linga. Ik heb deze hanger mee genomen omdat de kleur van mijn kamer in de hanger terug komt. Ook vind ik de hanger leuk ‘hangen’ aan de ladder samen met mijn strandhoed en groen-blauwe kleed. Een soort van klein ‘strandhoekje’.

Body – Coco Loco 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Op mijn feestje zaterdag kreeg ik van een een paar vriendinnen en vrienden een ontzettend leuke ingepakte doos. Daarin zaten allerlei cadeau’s zoals een lekkere bodymist van Victoria Secret, een mok van Blond maar ook deze heerlijke Shower Smoothie van Wat maakt je mooi. Ik heb de variant Coco Loco gekregen. Deze shower smoothie is heel zacht voor de huid en ruikt naar kokos. Mmm! Al een paar keer gebruikt en nu echt mijn favoriet dus!

Book – Will Grayson, Will Grayson 

image2-4

Waaaa jaaaa!  Ik ben weer een boek aan het lezen van John Green. Ik zal niks verklappen maar dit boek is ook echt weer een aanrader.

Fancy Cups – Action 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Deze bekers heb ik gebruikt tijdens mijn feestje. Ze stonden heel schattig bij de versieringen en waren lekker groot waardoor je niet elke keer opnieuw drinken in moest schenken. Helaas is er eentje al lek gegaan. Alleen dat is niet z’on grote ramp. Deze bekers waren namelijk 50 cent. Ik heb ze gekocht bij de Action, ik weet alleen niet of ze nu nog verkrijgbaar zijn.

Liefs, Nadine

Geef een reactie

