HOW TO: Diary DIY

 

Processed with VSCOcam with g3 presetFirst things first, even voorstellen. 
Hoi allemaal! Ik zal even iets over mezelf vertellen dat vind ik wel zo netjes!
 Ik ben Marit. Mijn leeftijd is 17. Ik woon in het mooie Enschede. 
Ik heb Nadine leren kennen op voetbal. Sindsdien zijn we al beste vriendinnies. Ik ken haar nu al zo’n 5/6 jaar.  Mijn hobby’s zijn dan ook voetballen, op vakantie gaan, bezig zijn met beauty en ook hou ik er van om creatief bezig te zijn. Daarom ook deze DIY!
 Nadine heeft mij gevraagd een ‘Do It Yourself’ te posten op haar blog en als goede vriendin doe ik dat natuurlijk graag.

 Ik heb voor het nieuwe school jaar mijn eigen agenda ontworpen. 
Dit alles heb ik gekocht bij Hema.
 I loveee Hema ze hebben te gekke spullen dus ook voor DIY’S. 
Laten we beginnen…!

What do you need? 

Een effen agenda (€4,95). Ik heb een leuke karton kleurige gekozen. Daarnaast heb ik gekozen voor de washi tape (€2,95) in verschillende kleuren. Je hebt leuke tijdschriften nodig die volgens jou bij je ‘perfecte’ agenda passen. Denk hierbij aan lifestyle tijdschriften. Als laatste heb je een schaar nodig en lijm.

foto 2-1

foto 3

And next… 

Als eerste plak je de washi tape op een manier die jij leuk vindt. Bij mij is dat een paar keer verkeerd gegaan maar geen paniek! Je kunt het er makkelijk van afhalen. Daarna pak je jou favoriete tijdschriften erbij en ga je wat plaatjes en letters uitknippen die jij leuk vindt en echt bij jou passen. Want zeg nou zelf, wat is er nou leuker dan een agenda die bij jou als persoon past.

TIP!: Voordat je de letters en plaatjes opplakt is het handig dat je eerst kijkt waar je de plaatjes zou willen hebben. Het zou namelijk zonde zijn als je de plaatjes verkeerd plakt! Voeg als laatste nog je naam toe. Dat doe je door allemaal losse letters uit te knippen uit een tijdschrift. Wil je nog extra stickers of andere dingen toevoegen kan dat natuurlijk ook. A-a-and you’re done! 
Snel en gemakkelijk een agenda die past bij jou! Ben je benieuwt naar mijn agenda? 
Scrol dan nog even verder!

  Mijn eindresultaat!

foto 4

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Marit

Een gedachte over “HOW TO: Diary DIY

Plaats een reactie